Діагностування переднього моста

18.04.2017 11:03
Шум шин. Перевірте, чи відповідають шини типорозміру номінальним для даного автомобіля.
 
Ослабіло кріплення диска на маточині. Перевірте стан обода, ступиці колеса, шпильок і гайок кріплення колеса. Підтягніть кріплення, або замінити дефектні компоненти.
 
Порушена балансування колеса, або погнутий диск. Отбалансируйте колесо, або замініть диск.
 
Несправні підшипники передньої маточини, або порушено їх регулювання. Відкоригуйте преднатяг підшипників, або замініть їх.
 
Зношені або пошкоджені підшипники складання поворотного кулака, або порушено їх регулювання. Перевірте, у разі необхідності заміните підшипники.
 
Зношений або пошкоджений шарнір рівних кутових швидкостей (ШРУС) приводного валу переднього колеса. Перевірте, у разі необхідності замініть приводний вал.
 
 
Поддомкратьте передок автомобіля і встановіть його на підпори. Перевірте надійність затягування кріпильних гайок і свободу обертання коліс, виміряйте величину биття коліс. Шуми, що видаються підшипником передньої маточини проявляються у вигляді гуркотіння при обертанні окремо одного колеса. Під час перевірки стану маточинних підшипників трансмісія повинна знаходитися в положенні "N", а протилежне колесо - бути заблоковано. 
Шуми, що видаються ШРУСами найбільш помітні під час руху автомобіля при поверненому до упору рульовому колесі. Оцінити стан ШРУСа можна по металевим клацанням, видаваним ступичной частиною колеса під час обертання його вперед-назад. Трансмісія повинна знаходитися в положенні першої передачі, роздавальна коробка переключена в режим понижувальної передачі, а маточини з відключається приводом - заблоковані.
 
Мають місце шуми, що видаються головною передачею.
 
Ослабіло кріплення карданного валу або зношений карданний шарнір. Підтягніть кріплення або замініть шарнір.
 
Впав рівень мастильної рідини. Перевірте чи немає слідів витоків масла, при виявленні таких усуньте причину. Долийте масло необхідного сорту.
 
Ослабла гайка фланця ведучої шестерні головної передачі. Змастіть гайку герметиком і затягніть з необхідним зусиллям.
 
Зношені або пошкоджені компоненти головної передачі. Виконайте капітальний ремонт головної передачі.
 
Вал провідної шестерні обертається, а переднє колесо - немає
 
Не введені в зачеплення або несправні маточини з відключається приводом. Перевірте справність функціонування маточин з відключається приводом, виконайте необхідний ремонт, або зробіть заміну.
 
Пошкоджений приводний вал, або ШРУС. Перевірте, замініть складання валу.
 
Зрізані болти корончатою (веденої) шестерні головної передачі. Зніміть складання головної передачі і замініть болти.
 
Пошкоджені шестерні диференціала. Виконайте капітальний ремонт головної передачі.
 
 
Зніміть приводні вали і перевірте їх стан. Якщо необхідно, зніміть складання головної передачі і виконайте її капітальний ремонт. Простежте за ретельністю видалення з картера моста сторонніх часток і металевих тирси.
 
Відбувається втрата мастильної рідини
 
Несправний сальник провідної шестерні головної передачі. Перевірте (див. супровідну ілюстрацію). Замініть сальник, перевірте стан контактної поверхні фланця.
Несправний сальник приводного валу. Зніміть приводний вал і замінити сальник.
 
Має місце витік через прокладку картера головної передачі. Зніміть складання головної передачі і замініть прокладку.
 
Витік відбувається через пори або тріщини в картері головної передачі. Виконайте необхідний ремонт, або замініть картер.
 
 
 
Перш ніж очищати складання переднього моста для перевірки її на наявність слідів витоків масла, перевірте прохідність вентиляційного шланга картера (див. супровідну ілюстрацію). якщо витікання не проявляються при холодному мосту, здійсніть поїздку на автомобілі, прогрів міст до нормальної робочої температури, після чого уважно огляньте картер на наявність слідів витоку через дрібні пори і тріщини.